مهدی فراهانی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه غروب امروز در بخش سلفچگان، روستای تاج خاتون ورودی روستای جنداب رخ داد.
وی بیان کرد: علاوه بر کشته شدن یک تن در سرصحنه، این حادثه سه مجروح که 2 تن از آنان بد حال بودند نیز به همراه داشته است که سه دستگاه آمبولانس اورژانس برای انتقال سریع مجروحان به بیمارستان های سطح شهر قم به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: همچنین دقایقی پیش واژگونی یک دستگاه خودرو در جاده جعفریه منجربه مجروح شد پنج تن شد که برای انتقال مجروحان این حادثه نیز سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
فراهانی گفت: برخورد خودرو با عابر پیاده در بلوار الغدیر حادثه دیگری بود که در شامگاه پنجشنبه رخ داد و در جریان آن وضعیت عابر بسیار وخیم گزارش و با احیای قلبی ریوی توسط تیم اورژآنس این فرد به بیمارستان امام رضا (ع) قم منتقل شد.
استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.
قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.