به گزارش ایرنا، هومن افاضلی شنبه شب در نشست خبری پس از بازی صبای قم و ملوان بندرانزلی اظهار کرد: شرایط تیم صبا به لحاظ جسمانی و تاکتیکی اصلا مناسب نیست و ما از بازیکنان شناختی نداریم و امیدواریم در تعطیلات لیگ بخشی از تمرینات عقب افتاده را جبران کنیم.
وی با بیان این که امروز بازیکنان صبا توانستند در برابر یکی از بهترین تیم های لیگ و مدعی صعود به لیگ برتر با غیرت یک امتیاز به دست بیاورند، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط ایده آل را نداریم و نمی توانیم معجزه کنیم و از هواداران می خواهیم صبور باشند.
سرمربی صبای قم با اشاره به این که با برنامه ریزی مستمر و حمایت مسئولان باشگاه می توانیم به جایگاه مطلوبی دست یافته و در نیم فصل دوم صبای متفاوتی را شاهد باشیم گفت: مهمترین مساله، اتحاد و همدلی و حمایت از تیم فوتبال صبای قم است و ما نیاز داریم که بازیکنان باتجربه به تیم قم کمک کنند.
وی در پایان با بیان این که در فوتبال حرفه ای بازیکنان و مربی می آید و می رود و آنچه برای شهر باقی می ماند، باشگاه است که مردم باید به آن افتخار کنند، افزود: باید شرایطی را فراهم بیاوریم که در پایان فصل شرمنده مردم و هواداران نباشیم و بازیکنان بومی را به گونه ای در اختیار بگیریم که در خدمت صبا باشند و به طور حتم بازیکنان بومی در شرایط یکسان در اولویت قرار دارند.
دیدار 2 تیم فوتبال صبای قم و ملوان بندرانزلی در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور که در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.