به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، اسرافیل شعاعی بیان کرد: این موضوع نشان از جذب سرمایه‌گذاری و درنهایت افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در سطح استان دارد.

وی افزود: همچنین حجم طرح‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۹۸، ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۹۷ حدود سه برابر افزایش داشته‌است.

وی ادامه داد: در این راستا ضمن تشکر از دستگاه‌های خدمات رسان تقاضا داریم به لحاظ اهمیت فوق‌العاده راهبرد جهش تولید، خدمات موردنیاز واحدهای صنعتی همچون گاز، آب، برق و تلفن مورد درخواست واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با سرعت بیشتری تامین شود.

شعاعی گفت: دستاوردهای بخش تولیدی و صنعتی قم با شیوع ویروس کرونا متوقف نخواهد و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به‌سرعت از این مرحله عبور کنیم.

وی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی قم برای جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از آنان که منجر به افزایش سطح تولید و اشتغال استان خواهد شد، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی و معدنی موجود استان بیش از ۴۹ هزار و۵۶۲ میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در۲هزار و ۲۱۷ واحد صنعتی و صنایع معدنی استان برای ۵۶ هزار و ۱۲۳ تن فرصت اشتغال ایجادشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.