سیامک محبی روز جمعه در گفت وگویی  افزود: با توجه به اهمیت ثبت نام درسامانه salamat.gov.ir از همشهریان می‌خواهیم که در این سامانه ثبت نام کرده و در راستای مبارزه با این ویروس کمک تیم‌های بهداشتی باشند.

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت شده در سامانه خود اظهاری سلامت، ادامه داد: تا کنون  ۵۱۱ هزار و ۹۲۱ نفر از مردم قم در سامانه خوداظهاری ثبت نام کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: از این تعداد ۵۱ هزار و ۵۳۶ نفر نیازمند پیگیری و ۱۲ هزار و ۶۲۲ نفر نیز نیازمند پیگیری فوری بودند که به وضعیت آنان رسیدگی شد.

محبی، گفت: میزان پیگیری فوری انجام شده توسط مراقبین ۸۸.۴۸ بوده و تعداد غربالگری کرونا در سامانه سیب نیز یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۹۴۴ مورد بوده‌است

به گفته  ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز جمعه ۲۲ فروردین ماه اعلام کرد: تاکنون ۶۸ هزار و ۱۹۲ تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و ۳۵ هزار و ۴۶۵ تن از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.