به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری قم، در این پیام آمده است: با کمال تاسف و تاثر، ضایعه درگذشت نویسنده فرهیخته، استاد ادب و قلم را به عموم هنرمندان، اصحاب قلم و ادب و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان علو درجات و غفران واسعه برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و با طول عمر باعزت برای سایر بازماندگان محترم مسالت دارم.

مرحوم استاد رضا بابایی، نویسنده، منتقد ادبی و پژوهشگر سرشناس دین و ادبیات، پس از یک دوره طولانی بیماری امروز (۱۸ فروردین) بر اثر ابتلا به سرطان در یکی از بیمارستان‌های قم در سن ۵۶ سالگی درگذشت.

از جمله آثار وی می‌توان به «مولوی و قرآن»، «درآمدی بر دین‌شناسی حافظ »، «بهتر بنویسیم»، «خارج از نوبت»، «آیین قلم»، «نیایش‌نامه»، «اعجاز بیانی قرآن»، «پیش‌شرط‌های پژوهش در علوم دینی»، «دین و دینداری»، «محمد برگزیده خدا»، «علی پیشوای مؤمنان»، «پیوند جان و جانان» و «حکایت خوبان» اشاره کرد.

مرحوم استاد بابایی در سال ۱۳۴۳ در قم دیده به جهان گشود و آیین نکوداشت وی با عنوان «فرزند قلم» پنجم بهمن‌ماه سال گذشته با حضور مسئولان و اهالی قلم در مجتمع ناشران قم برگزار شد./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.