سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش باران طی سه روز آینده در قم تصریح کرد: آسمان قم طی امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان با احتمال رعد و برق است که این وضعیت تا پس فردا ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به پیش بینی بارش ۴۰ میلی متری باران در قم، افزود: هوای استان قم در روز یکشنبه ابری از بعد از ظهر در برخی ساعات همراه با بارش باران و گاهی همراه با بارش برف است و در برخی نقاط وزش باد نسبتاً شدید به صورت مقطعی خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی استان قم اظهار داشت: آسمان قم در روز دوشنبه نیز ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران است و به تدریج همراه با کاهش ابر و وزش باد شدید خواهد بود.

وی گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، یکشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی و دوشنبه بین ۵۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی پیش بینی می‌شود.

اسماعیلی حداقل دمای هوای امروز قم را هشت درجه و حداکثر دمای هوا را ۲۲ درجه اعلام کرد و تصریح کرد: حداقل دمای هوای قم فردا یکشنبه پنج درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه و حداقل دمای هوای قم در دوشنبه سه درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.