پیام جوادیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کاهش شیوع کرونا و افزایش ایمنی شهروندان در قم، اظهار داشت: بوستان‌هایی که امکان محدودیت ورود تردد وجود دارد مثل بوستان غدیر و علوی تعطیل شده است، دیگر بوستان‌ها که چنین امکانی برای آنها نیست با توجه به ۲۵ پیمان نگهداری فضای سبز، به پیمانکاران بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه به پیمانکاران آنها موظف شدند که همه وسایل بازی، ست‌های ورزشی و تندرستی، سطح بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان‌ها و المان‌های بوستان‌ها را ضدعفونی کنند، افزود: هر روزه این اقدام انجام می‌شود و به صورت روزانه گزارش‌های اقدامات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به اقدامات صورت گرفته در بوستان‌های بانوان تصریح کرد: این بوستان‌ها در بازه زمانی صبح تا غروب فعال هستند که با توجه به ممنوعیت اجتماعات و نیز محدود شدن تردد شهروندان اغلب بوستان‌ها خالی است، با این وجود نظارت‌ها و ضدعفونی‌ها صورت می‌گیرد.

جوادیان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا هفته درختکاری نیز تحت الشعاع قرار گرفت با این وجود کاروان شادی، گل و امید همزمان با میلاد امیرالمومنین (ع) با هدف تقدیر از تلاش‌های پرستاران بیمارستان‌های فرقانی و کامکار اهدای گل را انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.