به گزارش روز یکشنبه مرکز خبر حوزه، وی در این پیام  لزوم اجتناب از آنچه موجب انتشار بیماری در جامعه می‌شود را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای رفع مشکلات علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی توسط به معنویات ضروری است.

در این پیام با توصیه به انجام ۲ عمل معنوی برای رفع مشکلات آمده است: در شب یا روز ۲۵ ماه رجب، شهادت  حضرت موسی بن جعفر(ع) که مصادف با اولین روز سال جدید است، در منازل و در جمع خانواده، متوسل به باب‌الحوائج(ع) شوند و مصائب آن امام مظلوم را ذکر بنمایند.

پیام حاکی است: هر کس به هرقدر که برایش میسر است، قرآن کریم را تلاوت نماید و آن را به مادر بزرگوار امام زمان(عج)، حضرت نرجس خاتون(س) هدیه نماید.

این مرجع تقلید در پیام خود ابراز امیدواری کرده است که با این عمل، توجه و عنایت وجود مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) شامل حالمان گردد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.