در این اطلاعیه آمده است: با هدف رعایت الزامات بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح استان پرداخت بهای سوخت تا اطلاع ثانوی در استان قم با استفاده از کارت بانکی صورت گرفته و به‌هیچ عنوان بصورت نقد امکان‌پذیر نمی‌باشد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تاکید کرده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت رعایت الزامات بهداشتی پرداخت بهای فرآورده صرفا از طریق کارت‌های بانکی و با استفاده از دستگاه‌های پرداخت بانکی مستقر در جایگاه‌های سوخت صورت پذیرفته و دریافت وجه نقد ممکن نیست.

اطلاعیه از شهروندان خواسته است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در ساعات غیر پیک و کم تراکم به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و برای حفظ سلامت خود و هم‌استانی‌های عزیز فقط با استفاده از کارت بانکی مبلغ سوخت را پرداخت کنند.

استان قم دارای تعداد ۶۸ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مایع و گاز است که از این تعداد ۱۹ باب آن ۲ منظوره، ۳۱ باب تک‌ منظوره سوخت مایع و ۱۸ باب نیز تک منظوره CNG می باشد. 

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تا ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه، ۸۸۰ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در قم بستری هستند که از این‌ بین از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب، ۷۸ تن با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

علی ابرازه  بیان کرد: تعداد بیماران قطعی مبتلا به کرونا تا ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۸۰۴ تن بوده‌است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی قم از آن دسته از مردم که با رعایت موازین پزشکی و اصول خود مراقبتی اطرافیان خود را از بیماری و مرگ نجات داده سپاسگزار است و از افراد بی‌مبالاتی که سبب سرایت این ویروس می‌شوند نیز به‌شدت گله‌مند  می‌باشد./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.