محمدرضا گروسی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری قم با اشاره به ضرورت همکاری تمام دستگاه‌های استان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات افزود: همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای استان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ضروری است.

وی تاکید کرد: همه مسئولان و مدیران استان مصمم هستند تا در کنار هم و با مشارکت مردم و بر اساس منویات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین حماسه سیاسی و اجتماعی را در این انتخابات رقم بزنند.

گروسی بابیان اینکه برگزاری مطلوب و هرچه باشکوه‌تر انتخابات دغدغه مدیرت استان است، ادامه داد: فضای مطلوبی از همدلی و وحدت در قم وجود دارد و این موجب شده تا امید به برگزاری باشکوه انتخابات با کمترین حاشیه‌ها در این استان وجود داشته باشد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا در قم در سال آینده گفت: استانداری، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان مهیای برگزاری این کنگره بوده و در تلاش هستند تا این کنگره به الگویی در سطح ملی تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم بابیان این‌که تمام ظرفیت دستگاه‌های استان برای برگزاری باشکوه این کنگره پای کار بیایند گفت: نباید اجازه داد تا جریان‌های سیاسی از این کنگره سوءاستفاده کنند.

گروسی با تاکید بر اهتمام و توجه مدیریت استان نسبت به دغدغه‌ها و امور ایثارگران گفت: مدیریت قم بر رفع دغدغه ایثارگران استان اهتمام جدی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.