غلامرضا غفاری  عصر پنجشنبه  درآئین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور درقم افزود: در رابطه با نهضت رضوی نیز از این پس شاهد توسعه فعالیت های دانشجویی در دانشگاه‌ها و جشنواره‌های قرآن و عترت دانشجویان خواهیم بود.

وی با اشاره به رشد و توسعه چشمگیر و قابل توجه فعالیت های قرآنی درمیان دانشجویان، خاطرنشان کرد: درسی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، رقابت در ۳۳ رشته و در ۶ بخش گوناگون مرتبط با حوزه های قرآنی به انجام رسید که اقدام بسیار ارزشمندی بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تلاش و اهتمام دانشجویان برای توسعه فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با توسعه و ترویج هرچه بیشتر این معارف در سطح جامعه به اهداف متعالی اسلامی و انقلابی در سطوح و شئون مختلف دست پیدا کنیم.

آئین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با حضور آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در قم برگزار شد.

مرحله سراسری سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت با حضور حدود ۴۵۰ تن از دانشجویان برگزیده قرآنی از سراسر کشور در روزهای ۱۰ و ۱۱ مهرماه سال جاری در بخش های آوایی، معارفی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری در دانشگاه قم ترتیب یافت.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.