به گزارش روز شنبه  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی دراین خصوص اظهار داشت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان قم با استفاده از امکانات موجود از جمله بالگرد ، اتوبوس آمبولانس و ۴۶ آمبولانس به منظور ارائه خدمت در حداقل زمان ممکن در دو روز باقیمانده از تعطیلات تابستان آماده می‌باشند.

درحال حاضر علاوه بر پایگاه های جادهای و هوایی  ۲۳ پایگاه شهری، نیز در قم فعال است.

قم محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روز گذشته در صبح وعصر مجموع تصادفات در محورهای قم-جعفریه، دستجرد-تفرش،دستجرد-وشاره، قم-کهک، اتوبان قم-کاشان، اتوبان قم-تهران، قم-نیزار و..... صورت گرفت که با حضور به موقع اورژانس خدمات رسانی های لازم انجام شد.

فراهانی افزود: دو تصادف شاخص شهری در بلوار امام موسی صدر و خیابان توحید قم نیز صورت گرفت که مصدومانی با آسیب های مختلف در برداشت که توسط کارشناسان فوریت های پزشکی در محل به صورت سرپایی درمان و یا به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.
وی اضافه کرد: در تصادف اتوبان کاشان نیز متاسفانه مجروح حادثه ازناحیه پا دچارقطع عضو شد که بالگرد اورژانس به محل اعزام و اقدام به انتقال مصدوم کرد.
وی در پایان تاکید کرد: توصیه اورژانس ۱۱۵ به مسافرین دقت و مراقبت و رعایت بیش ازپیش مقررات رانندگی و ترافیکی و نیز استراحت کامل در فواصل رانندگی است.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.