به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی استانداری قم،‌ محمد رضا گروسی با حضور در دوره آموزشی آینده پژوهی که در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی و ارتقاء سطح تخصص و دانش در مجموعه های مختلف استان تاکید کرد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به توجه استاندار محترم بر استمرار آموزش در استان، اضافه کرد: برگزاری دوره آموزشی آینده پژوه، بویژه در موضوع سیاست داخلی در سال جاری و با توجه به در پیش بودن انتخابات اهمیت دوچندان پیدا می کند.
وی نقش دفتر ارتباط استانداری و حوزه و دانشگاه را در برگزاری دوره های آموزشی مهم عنوان و تصریح کرد: بررسی و شناخت آینده از نیازهای اساسی سازمان ها و مجموعه های مختلف است و با توجه به تغییرات گسترده ای روزانه، ضرورت برگزاری این دوره ها احساس می شود.

گروسی یکی از مسائل مهم جامعه امروز را پایبندی و وفاداری نسل جوان به آرمان ها و ارزش های کشور دانست و ادامه داد: بایستی واکاوی و مطالعه کامل صورت گیرد تا راهکارهای نطام مند در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اتخاذ شود.
وی همچنین یکی از برنامه های مهم حوزه سیاسی تعیین وهدف گزاری اولویتهای روز جامعه دانست و گفت: در این راستا با تعامل نزدیک با دفتر اداره کل اجتماعی معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی ضمن تدوین راهکارهای رفع تنگاها ومشکلات جامعه، بستر لازم برای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس در فضای فرا جناحی ایجاد شود و شاهد بالاترین درصد مشاکرت در انتخابات در استان قم باشیم.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم مباحث مطرح در حوزه آینده پژوهی را مورد توجه قرار داد و گفت: این مقوله در سه بخش توسعه سیاست و سیاست خارجی، جهان اسلام، مشارکت مردمی و آینده جهان مورد بررسی قرار می گیرد.
وی توجه به سیاست داخلی با رویکرد آینده نگری را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: با شکل گیری صحیح استراتژی ها تدوین برنامه های بروز، می توان فردایی روشنی برای جامعه ترسیم نمود.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.