سوهان محمد سیما در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ٢بر١ برابر میزبان خود اهورا بهبهان شکست خورد.
به گزارش ایسنا منطقه قم، دومین شکست در پنجمین بازی سوهان محمدسیما رقم خورد و این تیم را روی امتیاز 7 نگاه داشت.
تیم محمد سیما که در نیمه اول با نتیجه ١بر صفر شکست خورده بود، نیمه دوم براى جبران نتیجه به میدان رفت؛ اما حملات این تیم در نیمه دوم و به ویژه در 3 دقیقه پایانی روی آرایش پاور پلی با بی دقتی بازیکنان محمد سیما و درخشش دروازه بان حریف جز در یک مورد، بی اثر بود.
تک گل سوهان محمد سیما در این بازى را محمدحسین کوهستانى بازیکن کهنه کار این تیم در دقایق پایانى بازى به ثمر رساند.
میزبان، بخش اعظم این برد را مدیون تماشاگران بی نظیر و تکرار نشدنی اش است؛ سوهان محمد سیما برای پیروزی در این بازی به اندازه کافی شایسته نبود.
***از دست دادن این امتیازات در آینده حسرت را در پى دارد
سید وحید غیاثی، مربی تیم سوهان محمد سیما پس از پایان دیدار برابر اهورا گفت: خوب بازی نکردیم و تیم اهورا با تمام وجود پیروزی را می خواست و به هدفش رسید؛ باید بدانیم که از دست دادن چنین امتیازاتی ممکن است در آینده باعث حسرت ما شود.
وى افزود: شکست تلخ است اما نمی خواهیم به این بازی فکر کنیم؛ از بازی در بهبهان درس می گیریم اما از این لحظه بازی با ستارگان ورامین برای ما آغاز شده است، همچنان به آینده امیدوار هستیم.
غیاثى در ادامه اظهار کرد: هرگز نگفته ام تیم ما مدعی قهرمانی است؛ قهرمانی ابزار و بودجه چند میلیاردی می خواهد اما هدف ما به قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول است.
وى ادامه داد: هواداران تیم اهورای بهبهان بی نظیر هستند و از ما استقبال خوبی داشتند؛ اما سالن این تیم برای بازیکن و تماشاگر امنیت ندارد و مسوولان این شهر باید پیش از بروز حادثه ای ناگوار به فکر رفع مشکلات سالن باشند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.