به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان قم، با اشاره به اهمیت حمایت از کارآفرینان، اظهار کرد: حمایت به موقع و نظارت بر مصرف تسهیلات در جهت دهی به فعالیت های کارآفرینی نقشی بسزا دارد.
وی افزود: حمایت از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و زنان کارآفرین و جوانان نوآور، منجربه رشد اشتغال استان و رونق تولید خواهد شد.
سرمست به لزوم تامین اعتبارات مرتبط با تسهیلات کار آفرینی اشاره و تصریح کرد: با جذب حداکثری منابع ملی و تخصیص به طرح های کارآفرینی در استان، بسترهای توسعه اشتغالزایی را فراهم کنیم.
غلامرضا تُرک، مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید قم نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت تسهیلات پرداخت شده توسط این صندوق، اظهار کرد: در سال 96 پرونده های اشتغالزایی متعددی تشکیل شده است که با پرداخت صد درصدی این تسهیلات در حوزه روستایی، قم جزو استان های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی قرار گرفته است.
طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1395، استان قم دارای 127 روستا با جمعیت بالای 20 خانوار است؛ جمعیت ساکن مناطق روستایی قم بیش از 55 هزار و 865 تن است که در قالب 17 هزار و 385 خانوار زندگی می کنند.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.