با حضور معاون وزیر کار، استاندار قم و برخی دیگر از مسئولان، همایش بزرگداشت مقام کارگر در قم برگزار و از کارگران، کارآفرینان و تعاونگران برتر استان قم تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، همایش بزرگ تجلیل از کارگران و نخبگان جامعه کار و تلاش و تولید استان قم، شامگاه چهارشنبه و با حضور پرشور کارگران و جمعی از مسئولان، در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد.

این همایش که به همت خانه ستاد برگزاری مراسم هفته کارگر، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، خانه کارگر قم و اداره کل تعاون و کار و امور اجتماعی استان قم برگزار شد، با سخنرانی علی سرزعیم معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهرام سرمست استاندار قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اکبر شوکت نماینده کارگران در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و محمدتقی حاج‌ابراهیمی دبیر اتاق تعاون استان قم همراه بود.

در این همایش که با برگزاری برنامه های شاد همراه بود، خانواده کارگران نمونه استان قم که از آنان تجلیل به عمل آمد نیز حضور داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در این همایش با بیان این که کارگران نقش مهمی در رونق تولید کشور دارند، گفت: کارگران بعنوان تلاشگران عرصه اقتصادی، کشور را به سمت پیشرفت سوق می دهند.

وی با بیان این که جامعه کارگری از وفادارترین قشرها به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: کارگران را می توان موتور محرکه نظام و انقلاب دانست و از این رو مسئولان باید قدردان زحمات و تلاش های ایشان باشند.

کاویانی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های هفته کارگر، گفت: کارگران در هفته کارگر به دیدار مقام معظم رهبری و رئیس جمهور رفته و از منویات و توصیه‌های ایشان بهره مند شدند.

وی افزود: استاندار قم نیز جلسه ای برای کارگران برگزار کرد و بخشی از خواسته ها و مطالبات کارگران استان قم در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.