استاندار قم با تاکید بر اهتمام رسانه ها برای پیگیری وعده های مدیران اظهار کرد: پاسخگویی به مطالبات رسانه ها از الزامات مدیریت در استان قم است.

به گزارش ایلنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان قم، طی سخنانی با بیان اینکه جامعه مطبوعاتی استان قم از بلوغ بالایی برخوردار است اظهار کرد: اصحاب رسانه هم شهامت بیان انتقادات را دارند و هم از تلاش‌های موثر مسئولان قدردانی می کنند.

استاندار قم پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها را به عنوان یک اولویت مورد تاکید قرار داد و افزود: ارتباط با اصحاب رسانه، دریافت نظرات ایشان و تلاش برای حل مسائل معقولی که از سوی آنها مطرح می شود، حداقل کاری است که مسئولان و صاحبان قدرت بایستی نسبت به آن توجه داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان قم با بیان اینکه مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند خاطرنشان کرد: بنده نیز به عنوان مقام عالی و تصمیم گیرنده اصلی در استان قم آمادگی دارم به انتقادات اصحاب رسانه پاسخگو باشم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همدلی و هماهنگی در مدیریت سیلاب اخیر در استان قم بسیار خوب بود خاطرنشان کرد: این هماهنگی باید در عرصه های دیگر نیز تداوم داشته باشد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه در گذشته نتوانستیم با فضای مجازی ارتباط دوسویه خوبی داشته باشیم گفت: همه رسانه ها را روابط عمومی استانداری می‌دانیم و از آنها خواستار بازتاب دقیق کاستی‌ها در کنار انعکاس اقدامات انجام شده هستیم.

وی همچنین با اشاره به تغییر تعدادی از مدیران استان قم خاطرنشان کرد: در انتصابات اخیر اعتقاد به برنامه‌های دولت، آشنایی به حوزه فعالیت و توانمندی مورد تاکید بوده است.

سرمست با بیان اینکه مدیران نباید پشت میزنشین باشند گفت: انتظار از مطبوعات این است که گفتار و عملکرد مدیران را رصد و از آنها برای تحقق وعده‌ها پاسخ بخواهند.

همچنین محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم مدیریت بسیار خوب سیلاب اخیر را مورد توجه قرار داد و گفت: خسارات وارده به استان قم نیز در دست بررسی و ارزیابی برای جبران  است.

وی با اشاره به تاثیر طرح های آبخیزداری در بالادست استان قم برای کاهش خسارات ناشی از سیل افزود: آب گرفتگی های مقطعی در قم داشتیم، ولی سیلاب به صورت کنترل شده و بدون خسارت قابل توجه، مدیریت شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم هم در این جلسه  در سخنانی با بیان اینکه استان قم جزء ۵ استان برتر کشور در حوزه  امنیت است افزود: در ایام نوروز شاهد کاهش قابل توجه در مسائل امنیتی استان قم بودیم.

وی بیان داشت: در سال جاری اعتبارات حوزه اجتماعی بیش از ۶ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش بیش از ۶ برابری داریم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.