به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای شناسایی و برخورد با فروشنگان مواد محترقه با انجام اقدام های پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.
وی گفت: نامبرده با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به فروش مواد محترقه در سطح شهر می کرد که طی هماهنگی با مقام قضایی استان دستگیر و بیش از 3 هزار عدد انواع مواد محترقه از وی کشف شد.
وی اضافه کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

** کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در قم خبر داد.
سرهنگ مرادحسین جعفریان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر 2 در حوزه استحفاظی کلانتری های 14 و 22 برگزار شد.
وی تصریح کرد: پس از شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و همچنین ماموران کلانتری های 14 و 22 قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی استان طی عملیاتی غافلگیرانه متهم به همراه همدستش دستگیر شدند.
وی گفت: پس از بازرسی از مخفیگاه این افراد 14 کیلوگرم حشیش و 2 کیلوگرم تریاک و همچنین آلات و ادوات استعمال مواد افیونی کشف شد و سرانجام متهمان به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی استان شدند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.