به گزارش ایرنا، عبدالله هندیانی چهارشنبه شب در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم افزود: شیوه نامه ابلاغی رئیس جمهوری در رابطه با قاچاق دام، در راستای کمک کردن و تسهیل در امر تولید، خرید و فروش و حمل و نقل دام در سراسر کشور است.
وی با بیان اینکه قم در حوزه دامداری به ویژه پرواربندی دام دارای جایگاه ویژه ای است، از اقدامات بسیار مناسب این استان در جهت جلوگیری از قاچاق دام قدردانی کرد و گفت: امیدواریم روند مناسبی که تاکنون در قم جاری بوده است، در سال آینده نیز با جدیت پیگیری شود.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه پلاک کوبی و اخذ مجوز و بارنامه برای جابجایی دام سختگیری نیست، تصریح کرد: هیچ محدودیتی در قم برای صادرات دام به دیگر استان ها وجود ندارد، فقط باید ضوابط و شرایط کاملا رعایت شود.

* همواره منافع دامداران در مبارزه با قاچاق دام در نظر گرفته می شود
استاندار قم نیز در این جلسه با بیان اینکه ضوابط و قوانین مبارزه با قاچاق دام در استان قاطعانه اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در این جهت همواره مصالح و منافع دامداران در نظر گرفته شده است.
بهرام سرمست بر ضرورت پلاک کوبی و اخذ مجوزهای لازم برای خرید و فروش و حمل و نقل دام تأکید کرد و گفت: این سیاست ها برای تسهیل در فعالیت های دامداران ایجاد شده و قطعا اجرای آنها لازم است.
وی عملکرد دستگاههای اجرایی قم در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ویژه در حوزه دام را نسبتا مناسب ارزیابی کرد و گفت: طرح پلاک کوبی دام در استان آغاز شده است و در فاصله زمانی 6 ماه انتظار داریم این طرح با مشارکت دامداران به صورت کامل انجام شود.
جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.