به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز سه شنبه در آیین افتتاح 98 طرح عمرانی و اهدای 84 جهیزیه به نوعروسان استان توسط سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)، با قدردانی از خدمات محرومیت زدایی سپاه پاسداران افزود: رفع مشکلات و گره گشایی از فقرا دارای اجری بزرگ است وتا زمانی که به برادارن مومن خود کمک می کنیم، نصرت، یاری و رضایت خداوند با ما همراه خواهد بود.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی، جوانان برای ازدواج با مشکل مواجه شده اند گفت: متاسفانه شاهد تجمل گرایی در برخی از خانواده ها هستیم و این باعث شده تا ازدواج جوانان با مشکل مواجه شود که باید با کم کردن تجمل گرایی، زمینه تسهیل ازدواج جوانان فراهم شود.
حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران در تمام عرصه ها سرافراز است افزود: سپاه در عرصه سازندگی در دورترین نقاط کشور، براساس رسالت سنگین خود برای خدمت رسانی حضور دارد که این تلاش جهادی قابل قدردانی است.
وی ادامه داد: دشمنان به صورت مستمر در حال توطئه علیه ملت ایران هستند ولی به اعتراف وزیر امور خارجه سابق آمریکا، رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری، تدبیر و درایت خود این توطئه ها را خنثی می کنند.
امام جمعه موقت قم در ادامه با اشاره به اهمیت محبت به ائمه معصومین(ع) اظهار کرد: براساس روایات محبت و دلبستگی به اهل بیت(ع)، اساس اسلام است و اگر این محبت از اسلام جدا شود، چیزی از این دین باقی نمی ماند.
حسینی بوشهری همچنین با اشاره به سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) افزود: زهرای مرضیه(س) الگوی رفتاری امام زمان(عج)، شبیه ترین فرد به رسول اکرم(ص) در رفتار و چهره و حجت خدا بر خلق است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) در اوج ایمان بود گفت: حضرت صدیقه کبری(س) مدافع رسول اکرم(ص) و ولایت بود و باید بانوان جامعه، همسرداری را از این بانوی بزرگ اسلام بیاموزند.
در این آیین، 98 طرح عمرانی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم در مناطق محروم و کم برخوردار این استان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. همچنین 84 جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.