به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر شنبه در کارگروه اجتماعی ،فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در سالن جلسات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری افزود: 50 هزار کارگر در2 هزار و 300 واحد صنعتی در قم فعال هستند که باید به منظور حمایت از کالای تولید داخل استان و رونق داشتن این واحدها؛ دستگاه های اجرایی نیاز خود را از آنها تامین کنند.
وی، مردمی کردن اقتصادی رااز الزامات اقتصاد مقاومتی دانست وگفت: واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی از جمله اولویت های دولت برای چابک سازی است لذا باید بستر لازم را برای واگذاری طرح های دولتی استان به این بخش فراهم شود.
وی ادامه داد:اداره کل ورزش و جوانان بیشترین واگذاری به بخش خصوصی را در قم به خود اختصاص داده است و باید این موضوع به صورت جدی تر در دستور کار سایر ادارات استان نیز قرار گیرد.
هاشمی افزود: طرح هایی که از محل اعتبارات دولتی امکان راه اندازی آنها وجود ندارد باید به بخش خصوصی واگذار شود که در این زمینه نیاز به نگاه باز مسئولان استان و پرهیز از تنگ نظری ضروری است.
وی همچنین با اشاره به ضرورت اجرایی شدن طرح همیار تولید ملی در مدارس استان گفت: 240 هزار دانش آموز درقم مشغول تحصیل هستند که این امر بهترین ظرفیت در حوزه فرهنگ سازی برای حمایت از تولید می باشد.
هاشمی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان در ورودی قم برای ایام نوروز گفت: این نمایشگاه فرصت طلایی برای اقتصاد مقاومتی است تا علاوه بر معرفی قم ، امکان فروش تولیدات کالاهای داخل استان فراهم شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه وحدت نیاز امروز کشور است گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید فرصتی برای نشان دادن وحدت ملی باشد چرا که برای دشمن بین گرایش های سیاسی داخل کشور هیچ تفاوتی وجود ندارد و هدف او ضربه به اصل نظام است.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.