به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر در سالن جلسه های شورای هماهنگی قم اظهار داشت: با توجه به همزمان بودن ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت زهرا(س) باید به شیوه ای عمل‌ شود، که هر یک از این دو رویداد مهم را در جایگاه خود پاس بداریم.
وی بیان داشت: تغییر در نورافشانی و شیوه آذین بندی محیط شهری از جمله مسائل مورد توجه است، و نصب بیرق های سیاه در شوارع و محیط های عمومی نیز نباید به گونه ای باشد که خوراک تبلیغات خناسان و بدخواهان را در فضای مجازی فراهم کند و بگویند در جشن پیروزی انقلاب شهر را سیاهپوش کردند.
لطفی تصریح کرد: تصاویر و بیرق های الوان مزین به نام حضرت فاطمه(س) به شیوه جذاب و تاثیرگذار در کنار پرچم های جمهوری اسلامی و تمثال های مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تبلیغات محیطی استفاده شود، تا رابطه عمیق و مستحکم این دو واقعه دینی و انقلابی را در اذهان تداعی کند.
بیستم بهمن ماه مصادف با سوم جمادی الثانی ، سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن گفت: امسال برغم مصادف شدن 12 بهمن با روز جمعه، آیین های این روز مانند سال های گذشته است و مراسم گلباران بیت تاریخی حضرت امام راحل انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: غلامعلی حداد عادل عضو تشخیص مصلحت نظام سخنران پیش از خطبه ها و آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور نیز خطیب آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: زنگ انقلاب اسلامی نیز همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام در روز سیزده بهمن در مدارس استان نواخته می شود.
دوازدهم تا بیست و دوم بهمن به نام دهه فجر نامگذاری شده است.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.