به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در آیین تودیع و معارف استاندار جدید قم در تالار معصومیه فرمانداری این شهر، تاکید کرد: مسئولیت ها ماندگار نیست و تنها چیزی که برای هر مسئول باقی می ماند این است که پس از پایان خدمت، فرد احساس کند که وظایفش را به درستی انجام داده است.
وی با بیان اینکه رضایت مندی مردم از مسئولان یکی از شاخص های موفقیت عملکرد هر مسئولی است گفت: نام نیکی که از افراد در نظر مردم باقی می ماند از هر میراثی برای آنان بالاتر است به همین دلیل مسئولان باید تلاش کنند خدمات صادقانه داشته باشند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید برای جلب رضایت خدا تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند ، اظهار داشت: مسئولان در مقابل خدا، همکاران و مردم مسئولیت بسیار سنگینی به عهده دارند.
دبیر حوزه های علمیه کشور، خدمت به مردم را از جمله مهمترین امور دانست و گفت: نام قم در کشور بلکه در جهان سربلند است و دارای ظرفیت های مهمی از جمله حضور مراجع تقلید، مضجع کریمه اهل بیت(ع)، حوزه علمیه است که باید به این ظرفیت ها توجه جدی تری شود.
وی ادامه داد: کارهای زیادی در قم صورت گرفته است ولی همچنان راضی کننده نیست چرا که زیرساخت های آن با مشکلات جدی مواجه است که باید تمام ظرفیت های موجود به کمک مسئولان استان برای رفع این کمبودها بیاید.
هیات وزیران 12 دی ماه به «بهرام سرمست» به عنوان استاندار جدید قم رای اعتماد داد.
سید مهدی صادقی استاندار سابق قم، بیست و ششم آبان ماه سال جاری با صدور پیام خداحافظی، براساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از مقام خود کناره گیری کرد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.