به گزارش ایرنا، یونس عالی پور عصر سه شنبه در نشست مدیران موکب های اربعین حسینی(ع) افزود: تعداد موکب های استان قم از سه موکب به 62 موکب رسیده است و خدمات گسترده ای به زائران و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ارائه می شود.
وی با اشاره به سیاه نمایی دشمنان برای ضربه زدن به موکب های اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: تمامی هزینه های انجام شده در موکب ها، توسط مردم و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تامین می شود و دولت فقط به دنبال تامین زیرساخت های لازم است.
معاون امور زائرین استانداری قم برگزاری مراسم پیاده روی اربعین را کاری فراتر از برنامه ریزی های مردم و دولت ها دانست و گفت: بدون تردید این پیاده روی عظیم، با لطف و عنایت حضرت سیدالشهدا(ع) به انجام می رسد.
وی در پایان با بیان اینکه در برپایی موکب ها در کشور عراق، باید از مشارکت مردم این کشور کاملا استفاده شود، تصریح کرد: برپایی موکب های تلفیقی در کشور عراق از اقدام هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
در پایان این نشست، از مدیران موکب های اربعین حسینی با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
نشست مدیران موکب های اربعین حسینی با حضور امیر مرادی مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط و مسئولان و فعالان ستاد اربعین در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.
8146 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.