به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمد تقی شاهچراغی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر مقدس قم افزود: بسیج هرکجا که نیاز اصلی کشور بوده، حضوری موثر داشته و نقش خود را به نحو احسن انجام داده است.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی همواره در برابر مستکبران غربی ایستاده و امروز صدور پیام انقلاب در نقاط مختلف جهان به خوبی مشهود است، اظهار داشت: امروز آزادیخواهان جهان در کنار هم قرار گرفته اند و نظام سلطه در حال فروپاشی است.
فرمانده سپاه قم با اشاره به این که همه باید در برابر انقلاب اسلامی وظیفه و تکلیف خود را بشناسیم و عمل کنیم، خاطرنشان کرد: بسیج یک تفکر و فرهنگ بالنده است که محدوده سنی و جغرافیایی ندارد و می توانیم تجلی این تفکر را در همه دنیا مشاهده کنیم.
وی با بیان این که بسیج یعنی مردمی که برای مردم در صحنه حضور دارند، تصریح کرد: مردم کشورمان همواره در میدان دفاع از انقلاب اسلامی حضور یافته اند و همه دنیا از ایستادگی و ایثارگری ملت غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در تعجب و حیرت هستند.
شاهچراغی با اشاره به نقش بسیج در تامین امنیت کشور، گفت: امروز بسیجی های سرافراز شیعه و سنی در مرزها از امنیت کشور حفاظت و نیز در قالب طرح رضویون، با مشارکت نیروی انتظامی در گشت های عملیاتی محله محور برای ارتقاء امنیت جامعه تلاش می کنند.
وی با بیان این که نیروهای بسیجی در قالب گروه های جهادی در شرایط بسیار سخت و مناطق به شدت محروم در سراسر کشور به مردم خدمت رسانی می کنند، اظهار داشت: نیروهای بسیجی ابتدا نیاز مردم و جامعه را تشخیص داده و آنگاه در کنار دیگر دستگاه های اجرایی خدمت رسان، برای رفع مشکلات جامعه حضوری موثر دارند.
فرمانده سپاه قم در پایان با اشاره به آثار و برکات حضور بسیج در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: امروز با تهدیدهای مختلف دشمنان مواجه هستیم، اما بسیجیان قهرمان در بستر ایمان و بصیرت و در سایه ولایت در برابر همه تهدیدهای مستکبران غربی ایستاده اند.
8146 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.