به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسرا، وی روز دوشنبه در دیدار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسئولان این ستاد، افزود: باید اخلاق از طریق «رُحَماءُ بَینَهُم» تقویت شود تا جامعه بتواند در برابر آسیب ها مصونیت پیدا کند.
وی با تاکید بر تقویت مرزهای کشور، بیان کرد: باید مرزهای کشور بیش از پیش تقویت شود، اگر مرزهای خود را آباد کنیم و بیکاری و فقر آن مناطق را برطرف نماییم، نقش بسزایی در جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور خواهد داشت.
وی با بیان این که تنها دیوار کشیدن در مرز کافی نیست، ادامه داد: در سراسر مرزهای کشور باید کشاورزی، دامپروری و صنعت توسعه یابد تا جایی که خود مرزنشینان احساس کنند که نفع آن ها در حراست از مرزهاست و عضو فعالی از ستاد شما باشند.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: طبق نقل کلینی، پیامبر(ص) فرمودند خدایا بین مردم و نان مردم جدایی مینداز! در اینجا نان به مفهوم اقتصاد مردم است، حضرت می فرمایند خدایا بین مردم و اقتصاد مردم جدایی مینداز، چرا که دینداری بدون اقتصاد سخت است.
وی بیان کرد: کشف زیاد مواد مخدر افتخار آفرین نیست و نشانه وجود فراوانی آسیب است، اگر ما با وجود سرمایه هایی مانند قرآن و عترت، نتوانیم کشور را اداره کنیم و از این آسیب ها جلوگیری نماییم؛ حقیقتا خسارت است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز در سفر به قم ضمن شرکت در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، با تعدادی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.