به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد روانگردان شیشه را با یک دستگاه پژو از استان همجوار به قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماوران این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: ضمن هماهنگی قضایی انجام شده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل های مورد نظر اعزام و با شناسایی و توقیف خودرو مذکور متهم را دستگیر کردند.
وی افزود: با انتقال پژو به یگان طی بازرسی صورت گرفته یک کیلو و 991 گرم مواد روانگردان شیشه کشف و متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

** دستگیری هفت سارق و 12 معتاد در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری هفت سارق و 12 معتاد در قم خبر داد.
سرهنگ مراد حسین جعفریان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت محله محور قدر 2 در حوزه تعدادی از کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.
وی هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.
جعفریان، نتایج این طرح را شامل دستگیری هفت سارق، 12 معتاد، 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، توقیف 6 دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسیکلت برشمرد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.