سرهنگ مختار پناهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که با توجه به پایان یافتن تعطیلات آخر ماه صفر، شاهد موج بازگشت مسافران هستیم، اظهار داشت: محور اراک - قم و آزادراه کاشان - قم، دارای ترافیک پرحجم و سنگین و در سایر محورهای مواصلاتی استان نیز ترافیک، نیمه سنگین و روان است.
وی همچنین در خصوص تصادف منجربه فوت شب گذشته در محورهای مواصلاتی قم، بیان کرد: در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر 37 آزادراه قم - تهران، 2دستگاه خودرو سواری با یکدیگر برخورد کردند که به علت شدت حادثه، 2 سرنشین خودرو پراید جان خود را از دست دادند.
وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، ضمن رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل، از هرگونه شتاب و عجله خودداری کنند.
رئیس پلیس راه قم گفت: همچنین از رانندگان وسایل نقلیه در خواست می شود از آمد و شد در شانه خاکی راه های مواصلاتی که باعث بسته شدن کامل مسیر و کند شدن روند عبور و مرور می شود پرهیز کنند.
پناهی با اشاره به این که هیچ مشکلی در زمینه مدیریت آمد و شد خودروها در محورهای قم وجود ندارد، ادامه داد: پلیس تا تخلیه کامل بار ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، در کنار رانندگان است و از آن ها می خواهد با صبر و حوصله به مسیر خود ادامه دهند.
استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.