به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم، حسین اعتمادی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: 2 شرکت متخلف از زمان اعلام رای کمیسیون ماده 12 به مدت یک ماه تعطیل و سامانه جامع آنها توسط این اداره کل غیر فعال شده است.
وی ادامه داد: همچنین جهت اطلاع رانندگان و صاحبان صنایع و دارندگان بار نسبت به نصب بنر با عنوان تعطیلی یک ماهه، در ورودی این 2 شرکت اقدام صورت گرفت.
وی به تخلف های صورت گرفته توسط این 2 شرکت اشاره کرد و گفت: عمده تخلف های صورت گرفته که موجب اتخاذ تصمیم به تعطیلی این شرکت ها شد، نبود تطبیق اطلاعات درج شده بارنامه با موضوعیت صدور آن به دلیل نبود حضور و نظارت مدیر فنی شرکت و صدور بارنامه صوری، بوده است.
وی در ادامه با بیان این که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه به تخلف های 47 شرکت حمل و نقل(کالا و مسافر) در قم رسیدگی شده است گفت: از این تعداد 32 مورد متعلق به شرکت های حمل مسافر و 15 مورد دیگر مربوط به شرکت های حمل کالا بوده است.
اعتمادی ادامه داد: در برررسی شرکت های حمل مسافر، 9 مورد تبرئه، 19 مورد به جرایم نقدی، سه مورد به تعطیلی و تعلیق یک ماهه محکوم و یک مورد نیز به تذکر و توبیخ کتبی ختم شد.
وی اضافه کرد: از مجموع 15 مورد پرونده رسیدگی شده تخلفات شرکت های حمل کالا نیز 2 شرکت به تعطیلی یک ماهه، 6 شرکت جریمه نقدی، 2 شرکت تذکر و توبیخ کتبی و پنج شرکت نیز از موارد اتهامی تبرئه شدند.
وی همچنین گفت: طی سال جاری، در مجموع به 32 مورد تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای رسیدگی شد که نسبت به تذکر کتبی 28 تن از رانندگان اقدام شد و چهار تن از موارد اتهامی تبرئه شدند.
8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.