در پیام سردار غلامرضا احمدی که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت و بصیرت فضای دیار کریمه اهل بیت(س) را در برگرفت و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس به ‌ویژه سپاهیان حضرت محمد(ص) را در اذهان زنده کرد.
پیام ادامه یافته است: این رزمایش، چشمان دشمنان را از حلقه درآورد حضوری که به طور حتم برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و برای دشمنان قسم خورده آن به ‌ویژه استکبار جهانی یاس و ناامیدی را در برداشت.
در این پیام آمده است: بسیجیان ثابت کردند که همیشه در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی ایران، پشتیبان رهبری و نظام خواهند بود که این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است.
در این پیام اضافه شده است: این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌ها همچنان بر آرمان‌های والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله‌های بلند پیشرفت خواهند پیمود.
فرمانده سپاه قم در این پیام اضافه کرده است: اینجانب مراتب ارادت و قدردانی خود را از بسیجیان استان که با حضور آگاهانه و وحدت آفرین خود برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه‌ سازی مردم ولایتمدار قم افزودند تقدیم می ‌کنم.
مرحله اول رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور 14 گردان الی بیت المقدس در 9 شهریورماه سال جاری، مرحله دوم با عنوان نهضت خدمت رسانی از 9 تا 29 شهریور با حضور 85 گروه جهادی از بسیجیان در حاشیه شهر قم و روستاهای کم برخوردار آن برگزار شد و مرحله سوم هم در تاریخ 12 مهرماه با اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان در مصلی قدس این شهر ترتیب یافت.
/8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.