به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی، عصر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی قم در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره)، افزود: با تمهیدات دستگاه های مختلف امنیتی، انتظامی و شهری و همچنین همکاری و هماهنگی میان تمام دستگاه های استان به لطف خدا شاهد کمترین مشکلی در ایام عزاداری های دهه اول محرم در این استان بودیم.
وی هماهنگی و انسجام میان دستگاه های امنیتی، انتظامی و خدماتی استان را مورد تقدیر قرار داد و گفت: امیدواریم با ادامه استمرار و تعمیق این همکاری ها و افزایش سطح آمادگی نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی همچنان شاهد امنیت پایدار این استان باشیم.
استاندار قم در ادامه بر ضرورت ساماندهی بیلبوردهای تبلیغاتی شهری و جاده ای قم تاکید کرد.

** تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در این جلسه با تجلیل از سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهوری کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ایشان در برابر یاوه گویی های رئیس ابله و بی تدبیر آمریکا مقتدرانه و عزتمندانه موضع گرفت که جای قدردانی دارد.
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری شکورمان سه شنبه شب به وقت ایران در مجمع عمومی سازمان ملل به ایراد سخنرانی پرداخت که با استقبال سیاستمداران، رسانه ها وکشورهای مختلف جهان قرار گرفت.
آیت الله سید محمد سعیدی همچنین با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: همزمان این حادثه تروریستی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اگر چه موجب شادی دشمنان اسلام و ایران شد ولی بار دیگر اتحاد ملت ایران در سختی ها را به رخ دنیا کشید.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تامین امنیت کشور، پیگیری، ریشه یابی و بررسی مساله تامین امنیت این رژه را خواستار شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی قم تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که این جنایت موجب رسوایی آنها و انسجام مردم ایران شد.
یک تیم تروریستی مسلح وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز روز سی و یکم شهریورماه امسال در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس سپاه و بسیج به سوی مردم حمله کردند. در جریان این اقدام 25 تن از جمله چند غیر نظامی شهید و 60 نفر دیگر زخمی شدند.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.