به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر شنبه در جلسه هماهنگی بین بخش خصوصی و دولتی در استانداری قم اظهار داشت: باید شرایط مناسب خمات رسانی برای گردشگران فراهم شود تا با رضایتمندی از قم خارج شوند و با تبلیغ خوب از استان سایر گردشگران را به این شهر مقدس دعوت کنند.
وی افزود: امروزه صنعت گردشگری یکی از مهمترین موضوع هایی است که باید به توجه شود و در این راستا زیرساخت های لازم برای ماندگاری گردشگران ایجاد شود.
وی با تاکید بر این که جذب سرمایه گذار باید درقم پیگیری شد گفت: با هر سرمایه گذاری در صنعت گردشگری شاهد رونق اشتغال و اقتصاد استان خواهیم بود و این اصل باید به عنوان ی موضوع محوری مورد توجه قرار گیرد.
استاندار قم ادامه داد: دستگاه ها باید مشارکت داشته باشند تا با کمترین مقدار سرمایه گذاری و استفاده از توان بخش خصوص موانع پیش روی را رفع کرده و به کمک اشتغال و اقتصاد استان بیایند از این رو سنگ اندازی و ایجاد موانع در سرمایه گذاری به هیچ وجه پذیرفته شده نیست.
صادقی خاطر نشان کرد: مسائل باید در چارچوب قانون اجرایی شود تا بخش خصوصی در ضوابط قانونی قدم بردارد چرا که رشد صنعت گردشگری بدون همکاری و اجرای قانون از سوی دستگاه های مختلف به ویژه شهرداری ممکن نیست و باید از سیاست های تک سویه خودداری شود.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.