فرماندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال حذف اقتصاد رانتی و رقابت‌های ناسالمی است تا زمینه تحقق اقتصاد مردمی و فراگیر را فراهم کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در اردبیل اظهار کرد: مهمترین رویکرد اقتصاد مقاومتی مردمی کردن و فراگیر نمودن اقتصاد در همه جنبه‌هاست تا فرصت اشتغال و همچنین تحول معیشتی مردم با همراهی بخش خصوصی و مشارکت خود فراهم آید.
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ضروری است در خدمت به آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، خاطرنشان کرد: آنهایی که مردم را نامحرم کشور و مملکت می‌دانند سخت در اشتباهند چرا که اصلی‌ترین رکن انقلاب به دور از همه تشریفات مردم مردم هستند که همواره پای کار بوده و وظیفه ماست تا در هر دستگاه و نهادی زمینه جلب رضایت آنها و تسهیل کار مردم را فراهم کنیم.
فرماندار اردبیل افزود: در سالجاری 66 پروژه با 110 میلیارد تومان توسط دستگاه‌های اجرایی، 35 پروژه با 76 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و 26 پروژه نیز با 77 میلیارد تومان اعتبار در قالب عمران روستایی اجرایی و عملیاتی شده که در مجموع به میمنت هفته دولت 150 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با 366 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.
زنجانی با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) پیش از این افتتاح نشده و برخی مباحث مطرح شده در این زمینه کذب محض است، تصریح کرد: با تجهیز این بیمارستان شاهد افتتاح آن در مهرماه و به هنگام سفر رئیس جمهور در مرکز استان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: تا سال 92 بالغ بر 400 روستا در استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند بودند که در این 5 سال گازرسانی به 800 روستا انجام شده و در حال حاضر یک هزار و 200 روستا از این نعمت بهره‌مند هستند.
فرماندار اردبیل به احداث 40 مرکز بهداشتی و درمانی با اولویت مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال از 20 هزار اشتغال تعریف شده برای استان در چهار ماهه امسال در این شهرستان زمینه اشتغال 2 هزار نفر فراهم شده است.
زنجانی از معرفی یک هزار طرح صنعتی و اقتصادی به بانک‌های عامل خبر داد و بیان کرد: 70 درصد این طرح‌ها تصویب شده و تاکنون 15 درصد از صاحبان این طرح‌ها از تسهیلات کم بهره استفاده کردند.
وی یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان اردبیل را بخش گردشگری در کنار توان بخش کشاورزی دانست و گفت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک دو سوم جمعیت استان اردبیل در شهر اردبیل سکونت خواهند داشت ما باید برای حل مشکل آب از طریق مرزبندی جمعیت ساکن در این شهر برنامه‌ریزی کنیم در حالی که بسیاری از برنامه‌های توسعه‌ای در مرکز استان مغفول مانده و باید به تناسب جمعیت شهر اردبیل امکانات و منابع در اختیار این شهر قرار گیرد.
فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود به جنگ تمام عیار استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی ما به اتحاد و انسجام نیاز داریم و ضروری است آنهایی که از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها توهین و تهمت به رئیس جمهور را در دستور کار خود قرار داده‌اند به هیچ وجه این اقدامات زیبنده نظام اسلامی نیست و با پرهیز از چنددستگی باید به سمت وفاق ملی حرکت کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.