به گزارش ایرنا ،فریدون بابایی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز خلخال افزود: با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل این واحدهای تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در ناحیه صنعتی این شهرستان راه اندازی و تحول بسیار بزرگی در بخش اشتغال این منطقه ایجاد خواهد شد.
وی با تقدیراز تلاش نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و استاندار اردبیل در امر پیگیری اعتبارات طرح های عمرانی و بزرگ ملی در بخش راه سازی منطقه و نیز توجه ویژه استاندار به منطقه جنوب استان گفت:اگر چنانچه تغییراتی دربحث مدیریت ارشد استان اتفاق نمی افتاد بیشتر طرح های بزرگ این شهرستان از جمله راه اصلی خلخال به منجیل عقیم مانده و هرگز با چنین شتاب فعلی ادامه پیدا نمی کرد .
وی گفت: راه اندازی پنج واحد بزرگ تولیدی و صنعتی با ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغلی در منطقه نیز نتیجه تلاش و جلب توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در خلخال از سوی استاندار اردبیل است .
وی از بهره برداری از 45 طرح عمرانی و اقتصادی خلخال با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبرداد و گفت:علت تاخیر در اجرا و بهره برداری از برخی از طرح های عمرانی از جمله راه خلخال به ماسوله در استان گیلان که پیشتر قول بهره برداری آنها در هفته دولت امسال به مردم داده شده بود نوسان قیمت ،التهاب بازار ناشی از تحریم و تورم حاکم بر اقتصاد کشور است .
وی از در دست اجرا بودن چندین طرح راه سازی بزرگ در منطقه خبرداد و گفت:راه اصلی خلخال به منجیل با تخصیص 190 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری شتاب گرفته و بزودی یکی از رویاهای مردم منطقه که استفاده از یک راه ایمن،نزدیک و عاری از خطرات برف و یخبندان در فصل سرد برای دسترسی به مرکز کشور بود با بهره برداری از این راه به واقعیت تبدیل خواهد شد .
فرماندار خلخال اضافه کرد: با بهره برداری از این راه علاوه بر کاهش 80 کیلومتری مسافت زمان مسافرت نیز برای ر رسیدن به تهران 2 ساعت کاهش خواهد یافت .
بابایی از پایان کار عملیات اجرایی طرح تبدیل راه فرعی خلخال به اسالم به راه اصلی چهار بانده در مهرماه امسال خبرداد و گفت:در حالی که از 145 میلیارد ریال اعتبار مورد قرارداد با پیمانکار این طرح تنها 40 میلیارد ریال پرداخت شده ولی به همت و پشتکار پیمانکار بومی فقط یک کیلومتر از عملیات اجرای این راه باقی مانده است .
وی با اشاره به اجرای طرح های بزرگ گردشگری در خلخال از جمله اجرای پل معلق ودهکده توریستی با سرمایه گذاری 420 میلیارد ریال واشتغال 80 نفر از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی گفت:با تکمیل چند طرح در دست اجرا در منطقه نمونه گردشگری ازناو و همچنین اغاز عملیات اجرایی طرح های گردشگری اندبیل بززودی خلخال تبدیل به قطب اول گردشگری استان اردبیل و بزرگترین دروازه ورود مسافرین به آن از طریق جنوب استان خواهد شد .
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.