به گزارش ایرنا ، یوسف خدادادی روز سه شنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل افزود: بیش از 90 درصد مصوبات کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در این استان اجرایی شده است.
وی سرمایه گذاری در مناطق محروم را یاد آور شد و گفت: سرمایه گذاران مناطق محروم باید بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند و همه بانک های عامل هم برای پرداخت تسهیلات بانکی مساعدت لازم را داشته باشند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل برطرف شدن موانع موجود برای سرمایه گذاری را ضروری دانست و گفت: باید دیدگاه مسئولان برای سرمایه گذاری تغییر یابد و با هدف اشتغالزایی و کمک به سرمایه گذاری از سرمایه گذاران حمایت شود.
وی اضافه کرد: بانک ها و دستگاه های اجرایی باید نگاه بخشی و انتفاعی خود را کنار گذاشته و با نگاه استانی و کلان برای حل مشکلات حرکت کنند.
خدادادی با بیان اینکه تنها راهکار ایجاد اشتغال جذب سرمایه است، افزود: متاسفانه استان اردبیل در جذب سرمایه و سرمایه گذاران یکی از استان های ضعیف کشور است.
وی مهم ترین مانع سرمایه گذاری در استان را نگاه تنگ نظرانه به سرمایه گذاران عنوان کرد و ادامه داد: راه نجات برای عبور از مشکلات اقتصادی سرمایه گذاری است .
خدادادی حمایت قضایی از سرمایه گذراان را یادآور شد و گفت: برای حمایت از سرمایه گذاری ، کاهش آمار بیکاری و ناهنجاری های اجتماعی در استان از سال 93 کمیته حمایت قضایی تشکیل و تاکنون موانع و مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری بررسی و حل شده است.
در این جلسه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی بررسی و نسبت به رفع آنها دستور لازم صادر شد.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.