به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد فیضی عصر شنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در گفت و گو با خبرنگاران افزود : روی همین باور است که با قاطعیت ورقه مربوط به سئوال از حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران را امضاء نکردم.
وی اظهار داشت : دولت روحانی در دوره اول خود به واقع کارهای موثر و مفیدی همانند کاهش اثرهای تحریم ، فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری های خارجی و اقدام هایی از این قبیل را برای بهبود وضعیت کشور انجام داد.
به گفته وی ، مشکلات پیش آمده و به خصوص وضعیت معیشتی خانواده ها در دوره دوم دولت تدبیر و امید را که اغلب از دگرگونی جو سیاسی و اعمال فشارهای خارجی بوده را نمی توان ناشی از کوتاهی و ناکارآمدی این دولت داانست.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در شرایط کنونی کشور برای مقابله با وضعیت موجود ، نیازمند یک صدای واحد در ایران به عنوان تنها راهبرد منطقی هستیم و طرح مسایلی مانند سئوال از رییس جمهوری، استیضاح وزیران ، انتخابات آینده و مواردی از این دست و ربط دادن آنها به وضعیت پیش آمده اقدام هایی ناپخته و عجولانه بوده و نمی تواند چاره گر باشد.
فیضی با اشاره به مواضع ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بیان کرد: اگر قصد اداره کشور به شیوه مطلوب را داریم باید تمام نهادها ، ارگانها و قوای حاکمیتی تصمیم گیرنده درباره مسایل کلان کشور در واکنش به مواضع ترامپ به شکل یکصدا عمل کنند و چنین نباشد که اظهار نظرهای مختلف از تریبون ها و جایگاههای گوناگون دست آویزی را که رییس جمهوری آمریکا در پی آن است فراهم کند.
او به ضرورت وجود یک نفر سخنگوی مشخص درباره مسایل کلان کشور و به خصوص در زمینه سیاست خارجی و پیشنهاد رییس جمهوری آمریکا در باره مذاکره با ایران اشاره و تاکید کرد : هر تصمیمی را که مسئوولان ارشد نظام درباره موضع و پاسخ ایران اتخاذ کنند باید توسط یک نفر یعنی منتخب مردم ایران اعلام شود.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.