دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: کینه‌توزی شوهر سابق سبب شد تا زن با فاجعه اسیدپاشی روبرو شود.
سیدناصر عتباتی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: به دنبال طرح ازدواج مجدد خانم همسر سابق این بانوی اردبیلی با کینه‌توزی اقدام به اسیدپاشی علیه همسر سابقش کرده تا به نوعی از او انتقام بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس و دادستانی به محض وقوع این حادثه وارد ماجرا شده ولی عامل اسیدپاشی بعد از ارتکاب جرم اقدام به خودکشی کرد و تا رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: این زن و شوهر ککه پیش از این طلاق رسمی گرفته بودند و سرپرستی دو فرزند برعهده بانوی قربانی اسیدپاشی بود بارها خانم توسط همسر سابقش مورد تهدید قرار گرفته بود که در نهایت با طرح موضوع ازدواج زنش اقدام به این عمل هولناک کرده و زن براثر اسیدپاشی به شدت دچار سوختگی شده و به بیمارستان تبریز اعزام شده است.
عتباتی گفت: پرونده این جنایت توسط دادستانی در حال پیگیری و بررسی ابعاد همه جانبه است که گزارش‌های جدیدی را در این زمینه در اختیار هموطنان قرار خواهیم داد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.