به گزارش ایرنا، محبوب حیدری روز شنبه در بازدید از طرح‌های در دست اجرای راه و شهرسازی در شهرستان بیله سوار افزود: طرح مطالعاتی چهارخطه کردن جاده ترانزیتی بیله سوار- گرمی پایان یافته و تامین اعتبار آن در پیوست یک بودجه سال 97 قرار گرفته است.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این طرح اظهار داشت: در چند روز آینده آگهی انتخاب پیمانکار برای اجرای این طرح منتشر خواهد شد.
او اضافه کرد: در مرحله نخست این طرح جاده بیله سوار تا گوگ تپه به طول 7.5 کیلومتر و پنج کیلومتر نیز ورودی شهرستان گرمی از طرف بیله سوار چهار خطه خواهد شد.
حیدری از پیمانکار مجری پروژه بهسازی باند رفت کمربندی بیله‌سوار اعلام نارضایتی کرد و خواستار تعیین تکلیف پیمانکار این طرح شد تا عملیات اجرایی این طرح تسریع یابد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طبق دستور المعل صادره از وزارت راه و شهرسازی اعتبار لازم برای زیرسازی راه‌های روستایی زیر 50 خانوار باید از محل اعتبارات استانی تامین گردد.
وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی در حوزه راه روستایی محدود است، امیدواریم فرمانداران شهرستانها در تخصیص اعتبار برای بهسازی راه های روستایی توجه ویژه ای داشته باشند.
وی از آمادگی راه و شهرسازی برای تخصیص قیر رایگان به شهرداری بیله‌سوار از محل منابع بازآفرینی شهری، واگذاری زمین برای احداث درمانگاه تخصصی درمانی و بازبینی نقشه تفصیلی شهر بیله‌سوار برای اضافه کردن 30 هکتار جدید به محدوده شهری خبر داد.
بیله سوار مغان در 165 کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.