به گزارش ایرنا ، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به وقوع بحران خشکسالی در استان های جنوبی و شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان کمک های نقدی و غیر نقدی (تانکر آب و بطری آب) مردم استان اردبیل جمع آوری می شود.
در این اطلاعیه افزوده شده است: برای تامین نیازمندی های مردم تحت تاثیر از خشکسالی استان سیستان و بلوچستان انتظار داریم اردبیلی ها مانند سال های گذشته یاریگر هموطنان باشند.
هلال احمر استان اردبیل از مردم خواسته است کمک های نقدی و غیرنقدی خود را با حضور در محل استقرار پایگاه های جمعیت هلال احمر و شعب تابعه اهدا کرده و یا به شماره حساب 66666 نزد بانک های (ملت، صادرات، رفاه، سپه، کشاورزی، مهر ایران، دی، پارسیان و پست بانک) و یا از طریق دستگاه های POS واریز یا از طریق درگاه موبایلی #5151*733* اقدام کنند.
کمک غیرنقدی مورد نیاز تانکر آب و بطری آب می باشد.
سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی زیاد (11.5 درصد گستره کشور) و موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی از جمله استان هایی است که احتمال وقوع چند مخاطره طبیعی بطور همزمان در آن وجود دارد، در شمال این استان تندبادها و گرد و غبار شدید و خشکسالی، در مرکز سیل و زلزله و در جنوب نیز احتمال وقوع سونامی و دمای زیاد هوا بعضا تا بیش از 50 درجه و ریزش باران های فصلی و جاری شدن سیل های مقطعی وجود دارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.