سید حامد عاملی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 18 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان اردبیل با استفاده از این تسهیلات به چرخه فعالیت اقتصادی بازگشتند، 21 واحد نیمه فعال بطور کامل فعال، 34 واحد تولید خود را افزایش داده و هشت واحد صنعتی و تولیدی مورد بازسازی قرار گرفتند.
او با بیان اینکه پارسال 345 مورد مجوز سرمایه گذاری با مجموع 27 هزار میلیون ریال در استان اردبیل صادر شد، ادامه داد: در صورت بهره برداری از این طرح ها برای 12 هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد می شود.
عاملی میزان صادرات غیرنفتی استان اربیل در سال 95 را 56 میلیون دلار ذکر و بیان کرد: پاسال این میزان به 77 میلیون دلار افزایش یافت و این درحالی بود که صادرات غیرنفتی در کشور در این بازه کاهش اما در استان 36 درصد افزایش دارد.
او همچنین تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به معادن و افزایش میزان بهره برداری های معدنی در استان اردبیل را یادآور شد و گفت : 222 فقره پرونده برای این منظور تشکیل شده که از این تعداد 200 مورد تایید شده است.
رییس صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: پارسال برای تمام پهنه های معدنی استان اردبیل پروانه اکتشاف صادر شده و امسال مطالعات این پهنه ها که آغاز بهره بردای از آنها تاثیر شگرفی در رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت، پایان می یابد.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.