مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: به همت بنیاد مسکن استان اردبیل به عنوان ستاد معین در مناطق زلزله زده کرمانشاه 2 هزار و 400 واحد مسکن در سرپل ذهاب در حال احداث داریم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فرهاد سبحانی در جلسه بررسی آخرین وضعیت ساخت مسکن در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در سالن بنیاد مسکن اردبیل اظهار کرد: تعداد 250 واحد از این مجموعه در مرحله فنداسیون و پی‌کنی قرار دارد و یک هزار و 900 واحد نیز در مرحله اسکلت‌بندی هستند.
وی خاطرنشان کرد: یک هزار و 400 واحد در مرحله اجرای سقف هستند و در مجموع 500 واحد در این چند ماه به شکل کامل اجرایی و عملیاتی شده و برای سکونت زلزله‌زدگان تحویل داده شده است.  
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه این واحدها در دو روستا به متقاضیان تحویل داده شده است، گفت: ما تا آخر شهریورماه تلاش می‌کنیم تا تمامی این 2 هزار و 400 واحد را تکمیل و زمینه راه‌اندازی آنها را فراهم کنیم.
سبحانی افزود: ما تمرکز خاصی را در ساخت و تحویل واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه انجام دادیم و امیدواریم با تلاش مسئولان محلی و منطقه‌ای و پرسنل بنیاد مسکن استان اردبیل بتوانیم این واحدها را به موقع و با کیفیت مناسب احداث و تحویل هموطنانمان در این مناطق زلزله زده بدهیم.
وی بیان کرد: بنیاد مسکن استان اردبیل به عنوان یکی از استا‌ن‌های معین کارنامه موفقی را در ساخت واحدهای مسکونی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه داشته و امیدواریم در ادامه کارها بتوانیم به ماموریت خود در این حوزه به شایستگی عمل کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.