بیمار سالخورده مشگین‌شهری در رسیدن به بیمارستان ناکام ماند و در جاده اردبیل – مشگین‌شهر در داخل آمبولانس جان خود را از دست داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در حادثه رانندگی در محور مشگین‌شهر – اردبیل و در کیلومتر 45 این محور براثر تصادف یک دستگاه آمبولانس با تریلی بیمار 72 ساله مشگین‌شهری در دم جان سپرد و سه نفر از سرنشینان آمبولانس مصدوم شدند.
در این حادثه که بیماری از طرف بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر با عارضه قلبی عازم بیمارستان مرکز استان بود به دلیل شدت برخورد آمبولانس با تریلی از پشت جان باخت و در رسیدن به بیمارستان آرزو به دل ماند.
در این حادثه علاوه بر فوت بیمار راننده و دو سرنشین دیگر آمبولانس به شدت مصدوم شده و به بیمارستان‌های اردبیل منتقل شدند.
پلیس راه علت اولیه این تصادف را نبود علایم هشداردهنده در عقب خودروی تریلی و بی‌احتیاطی راننده آمبولانس و خوا‌ب‌آلودگی او اعلام کرد.
جاده اردبیل – مشگین شهر که سال‌هاست کار دوبانده شدن آن در دست اجراست به جاده مرگ مشهور است و بیشترین تصادفات جاده‌ای استان اردبیل در این محور پر از حادثه رخ می‌دهد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.