داور مجنون روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم کشتی فرنگی شهرداری اردبیل در آخرین مسابقه خود در لیگ دسته یک کشور با غلبه بر تیم لبنیات دوشه هراز آمل به فینال این رقابت‌ها صعود کرده بود.
وی اظهار کرد: این تیم در دیدار پایانی هم برای کسب عنوان قهرمانی در مقابل تیم 'آنزان ایذه' قرار گرفت ولی در این مسابقه با نتیجه 6 بر چهار به این تیم باخت و نایب ‌قهرمان مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور شد.
وی بیان کرد: در دیدار پایانی چهار کشتی گیر اصلی تیم شهرداری اردبیل حضور نداشتند و اگر آنها در ترکیب تیم قرار می گرفتند شانس قهرمانی تیم شهرداری اردبیل بیشتر بود.
مجنون گفت: کادر فنی تیم از عملکرد کشتی‌ گیران اردبیلی راضی بوده و جامعه ورزشی استان به ورزشکاران و جوانانی که با تمام وجود برای موفقیت تیم زحمت کشیدند، افتخار می کند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اظهار امیدواری کرد با حمایت بیش از پیش مسئولان در سال های آینده خبرهای خوشی از ورزش کشتی استان اردبیل شنیده شود چرا که در زمان های نه چندان دور این استان یکی از قطب های اصلی کشتی کشور بود و ورزشکاران نام آور زیادی به جهان کشتی معرفی کرده است.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.