به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: ترامپ با آن همه هیاهو آخر سر به حرف اوباما خواهد رسید که به مقام معظم رهبری نوشت که 'من به این نتیجه رسیدم که جز با مساعدت ایران ما نمی توانیم منطقه را مدیریت کنیم'.
وی بیان کرد: ترامپ به طور مداوم پیش گویی می کند و به تعبیر دقیق آرزو می کند که بالاخره ایران، خود به پای مذاکره خواهد آمد، من به او می گویم این تحصیل حاصل است و قبیح، ما در برجام به پای مذاکره آمدیم اما شما پیمان را زیر پا گذاشتید و به امضای خود خیانت کردید.
خطیب جمعه اردبیل همچنین با اشاره به حضور خود ، استاندار و تعدادی از مدیران در جمع عشایر در دامنه سبلان اظهار کرد: مشاهده مشکلات از نزدیک در اتخاذ تصمیم مناسب، سرعت تصمیم، لزوم و ضرورت تصمیم تاثیر مستقیم دارد و مدیران ما نباید با ولی نعمتان خود فاصله و حجاب داشته باشند.
آیت الله عاملی گفت: در این سفر در خصوص حل مشکلات آب آشامیدنی قشلاق ها ، اصلاح یا احداث راه های ییلاقی، نصب آنتن های مخابراتی در ییلاق ها، خرید 50 دستگاه پنل خورشیدی برای عشایر، لزوم رسیدگی به بهداشت ییلاق ها، آسفالت بخشی از راه های اصلی عشایر ، ضرورت توجه به حقوق عشایر در واگذاری پایاب زمین های سد خداآفرین و لزوم حل مشکلات عشایر با کشت و صنعت ها و... تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل همچنین در بخش دیگری از خطبه ها از حضور پزشکان متخصص و عمومی در روز شهادت امام صادق (ع) در روستاهای سنی نشین و معاینه و مداوای رایگان بیماران تقدیر کرد.
6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.