به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمد نمازی روز چهارشنبه در نشستی با رییس دادگستری خلخال افزود: این موفقیت در سایه تلاش ماموران انتظامی در انسداد و کنترل راه های فرعی ، کوره راه ها و مسیرهای استفاده شده از طریق قاچاقچیان برای حمل محموله های قاچاق حاصل شده است.
وی دلیل کاهش کشفیات مواد مخدر، مشروبات الکلی و کالای قاچاق در خلخال را کاهش میل قاچاقچیان برای استفاده از راه های فرعی منطقه برای ترانزیت کالاهای قاچاق اعلام کرد.
او با بیان اینکه خلخال عاری از هرگونه سرقت های سازمان یافته، بزرگ و خشن است، اظهار کرد: عامل افزایش میزان سرقت های خرد در این شهرستان افزایش تعداد معتادان است و 95 درصد از جرایم سرقت های خرد توسط این افراد صورت می گیرد.
نمازی اظهار داشت: با جمع آوری معتادان متجاهر و هدایت آنها به کمپ ترک اعتیاد ، سرقت های خرد بطور قابل توجهی کاهش یافته بود ولی این کار مقطعی بود و با بازگشت معتادان به جامعه دوباره آمار سرقت های خرد افزایش یافته است.
او همچنین دلیل افزایش سرقت های خرد در جامعه را افزایش روز افزون قیمت کالاها در بازار ذکر کرد و افزود: رعایت مسائل ایمنی و حفظ مال از سوی مردم سطح جرایم سرقت را کاهش خواهد داد.
وی با اعلام آمادگی برای مقابله با معضل سگ گردانی و برخی آسیب اجتماعی توسط افراد هنجار شکن هم گفت: اجرای قوانین بصورت سلیقه ای مانع از برخورد جدی با موضوع بد پوششی و بی حجابی می شود.
علی رمضان پور ، رییس دادگستری خلخال نیز در این جلسه خواستار استفاده از ظرفیت و توان پلیس تخصصی در حوزه های آگاهی ، مبارزه با مواد مخدر و امنیت اخلاقی برای دستیابی سریع به اهداف مقابله با جرایم کیفری و نیز افزایش سرعت رسیدگی به جرایم و نتیجه گیری در پرونده های مربوط به این نوع جرایم شد.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان های گیلان و آذربایجان شرقی قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.