به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: عدم تمایل برخی مدیران بخش فرهنگ این استان برای سفر به این منطقه و آشنایی با مسائل و مشکلات فرهنگی آن تامل برانگیز است.
او با بیان اینکه 90 درصد از اعتبارات سالانه کشور بصورت ملی و فقط 10 درصد از این اعتبارات از طریق شورای برنامه ریزی استان و شهرستان توزیع می شود، اظهار کرد: برگزاری همایش های مختلف فرهنگی همراه با اجرای برنامه های سالانه نیازمند توجه جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تامین اعتبار و پشتیبانی ملی این گونه برنامه ها است.
رییس دادگستری خلخال نیز در این جلسه گفت: علاوه بر تلگرام استفاده از تمام پیام رسان های خارجی در سامانه اداری و یا توسط مسئولان دستگاه های اجرایی ممنوع بوده و با متخلفان برابر با قانون مربوط به جرایم رایانه ای و اینترنتی برخورد خواهد شد.
علی رمضان پور با بیان اینکه حضور در تلگرام برای اشخاص حقیقی جرم محسوب نمی شود، افزود: مسئولان ادارات و سازمان های دولتی ، نهادها و ارگان ها موظف به حفظ اسرار حیطه کاری خود بوده و استفاده از پیام رسان های خارجی از جمله تلگرام زمینه استفاده از اسرار سازمانی توسط پیام رسان های خارجی را فراهم می کند.
وی گفت: هرگونه بی مبالاتی و بی احتیاطی در این زمینه از سوی مسئولان موجب در اختیار قرار گرفتن اطلاعات و اسرار اداری در اختیار بیگانه محسوب شده و جزای این کار از حبس در زندان تا انفصال از مسئولیت های اداری خواهد بود.
حجت الاسلام امیر رشتبری ، امام جمعه خلخال هم از اضافه شدن مسئولیت جدیدی به عنوان شورای گسترش فعالیت های قرآنی به مجموع وظایف این شورا خبرداد و گفت: افزایش روز افزون مسئولیت های فرهنگی شورا هیچ اعتباری برای اجرای برنامه های فرهنگی لحاظ نشده است.
وی با قدردانی از تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در آماده سازی کتاب مفاخر و مشاهیر خلخال افزود: از این کتاب همزمان با رونمایی از قرآن دکتر عبدالحسین زاده که با خط ثلث کتاب وحی الهی را بر روی صفحات چرمی نگارش شده ،رونمایی خواهد شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.