به گزارش ایرنا ، سیدناصر میرمرسلی روز جمعه در همایش پیاده روی با خانواده در خلخال افزود: در سال گذشته 27 مورد و در سه ماه اول امسال نیز 16 مورد همایش پیاده روی با خانواده در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شد که این سطح برگزاری همایش های پیاده روی در نوع خود بی سابقه است.
وی گفت: هیات ورزش های همگانی این شهرستان در سال 96 موفق به کسب عنوان برترین هیات ورزش های همگانی استان اردبیل از لحاظ برگزاری همایش های پیاده روی با خانواده و جشنواره های مختلف توسعه ورزش های همگانی شهری و روستایی استان اردبیل شد.
وی با بیان اهمیت ورزش در کاهش بیماری های غیر واگیردار و عامل تندرستی و سلامتی ، روحی و روانی افراد از ورزش به عنوان عامل بازدارنده از تهدیدها و آسیب های اجتماعی برای اقشار مختلف جامعه یاد کرد و گفت: توسعه و رونق ورزش همگانی در کنار تلاش برای ارتقای سطح ورزش قهرمانی همواره در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار دارد.
میرمرسلی از برگزاری دهمین دوره همایش صعود سراسری و خانوادگی به قله آق داغ خلخال و دومین قله مرتفع استان اردبیل در 15 تیرماه امسال خبرداد و با دعوت اقشار مختلف مردم برای شرکت در این برنامه ورزشی اظهار کرد: برنامه های متنوعی برای این همایش ورزشی مفرح از جمله تجلیل از شرکت کنندگان در آیین برنامه ورزشی با اهدای جوایز نفیس در نظر گرفته شده است.
همایش پیاده روی با خانواده صبح امروز خلخال به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر با (شعار ورزش دشمن اعتیاد ، جامعه سالم عاری از اعتیاد) و همچنین بمناسبت گرامیداشت هفته المپیک با شعار (امید ، نشاط ، همبستگی) به همت هیات ورزش های همگانی و همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم به مسافت پنج کیلومتر برگزار و در پایان این همایش به قید قرعه از 30 نفر شرکت کنندگان با اهدای جوایز تجلیل شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.