رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: معلمان بزرگترین انقلابیون ما بوده‌اند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، گودرز صادقی در مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه معلمین بزرگترین انقلابیون ما بوده‌اند، تصریح کرد: در زمان ما بزرگترین نویسندگان و شعرا معلم بودند، به همین دلیل ما دانش آموزان آن زمان آرزو داشتیم که معلم شویم. 
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی معلمان جزو اقشار مستضعف جامعه شده‌اند، ادامه داد: اگر این وضعیت ادامه یابد جامعه به افول می‌رود، بنابراین باید تلاش شود معلمان دوباره به قشر متوسط جامعه تبدیل شوند. 
صادقی ابراز امیدواری کرد: معلمان دوباره به عرصه تولید اندیشه برگردند تا بتوانند بیش از پیش ایفای نقش کنند. 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: امسال چهلمین سال تاسیس دانشگاه محقق اردبیلی است؛ به همین دلیل برنامه‌های متعددی در دانشگاه اجرا می‌شود. 
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: یکی از بزرگترین توفیقات برای انسان معلم بودن است که نصیب معلمان و اساتید شده است. 
وی با بیان اینکه بالاتر از مقام معلمی، مقامی وجود ندارد، اضافه کرد: خداوند متعال خود را معلم معرفی کرده است، در حالی که خداوند، قادر متعال است. 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: قرآن کریم بالاترین نعمت را نعمت ولایت برشمرده است. 
حسنی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم تزکیه را قبل از تعلیم آورده است، ادامه داد: در آخرت معلم و استاد به عنوان یک امت محشور خواهند شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.