به گزارش ایرناف اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: متاسفانه امسال سرما خسارت زیادی به باغ های استان وارد کرده و باید مدیران دستگاه های مربوطه برای تسریع پرداخت خسارت وارده اهتمام جدی داشته باشند.
وی با اشاره به افزایش بیمه محصولات کشاورزی استان اظهار کرد: برای افزایش بیمه محصولات کشاورزی ضرروی است فرهنگ بیمه از طریق دستگاه های اجرایی مربوطه و رسانه ها ترویج یابد تا از این طریق خسارت های وارده شده جبران شود .
وی پیگیری اعتبارات مصوب بودجه 97 را یادآور شد و افزود: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند سهم و اعتبارات مصوب در بودجه سالجاری را پیگیری کنند تا اعتبارات اختصاص یافته تحقق یابد.
استاندار اردبیل بیان کرد: درباره بودجه شهرستان ها هم ضروری سهم بودجه آنها تا دو ماه آینده مشخص شود .
بهنامجو در ادامه با اشاره به آمادگی ادارات و دستگاه های اجرایی برای استقبال از سفر رئیس جمهوری افزود: تمام طرح های قابل افتتاح و اجرایی استان باید قبل از این سفر مشخص شود .
وی گفت: برای ایجاد 20هزار شغل در استان استفاده از تمام ظرفیت ها و همکاری و هماهنگی تمام دستگاه های اجرایی ضرورت دارد و برای رسیدن به این هدف دست سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری را به گرمی می فشاریم.
وی افزود: ایجاد زیر ساخت های اولیه منطقه ویژه اقتصادی نمین نسبت به سایر مناطق چندان مشکل نیست فقط اهتمام مدیران و تلاش عوامل ذی ربط را می طلبد.
استاندار اردبیل از مدیران اجرایی خواست موانع پیش روی سرمایه گذاران را هرچه سریع تر مرتفع کنند تا عملیات اجرایی طرح ها در فصول کاری به اتمام برسد.
بهنام جو تحقق شعار سال را یاد آور شد و افزود: برای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید کالاهای با کیفیت داخلی همه باید تلاش کرد.
در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی حاضر از روند اجرای طرح های ملی و استانی گزارش دادند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.