معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل رقم بدهی ادارات به شهرداری‌ها احصاء شده و در بودجه 97 قرار است از محل منابع دستگاه‌های دولتی این بدهی‌ها پرداخت شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز ندایی در مراسم افتتاح شهرداری منطقه 5 اردبیل اظهار کرد: با توجه به جمعیت بیش از 500 هزار نفری اردبیل ضرورت راه‌اندازی منطقه 5 به خوبی احساس می‌شد و امیدواریم با این حرکت مناسب شهرداری خدمات‌رسانی به مردم سرعت و کیفیت مناسب پیدا کند. 
وی با بیان اینکه شورا و شهرداری در بالاترین سطح در شهر اردبیل مدیریت می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که اعضای شورای شهر چهره‌های صاحب‌نظر در حوزه عمرانی، شهرسازی و مسایل فرهنگی هستند که در کنار آنها شهردار توانمندی نیز در این شهر مدیریت کارها را بر عهده دارد. 
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: با دستور استاندار اردبیل در سالجاری ما به صورت منظم و مرتب جلساتی را با اعضای شوراها و شهرداری‌ها برگزار خواهیم کرد و سعی‌مان بر این است تا به عمران و آبادانی شهر به شکل همه‌جانبه کمک کنیم. 
ندائی بیان کرد: قصد مسئولان دولتی در کمک به شهرداری کارگشایی در حوزه‌های مختلف و جذب منابع دولتی بیشتر برای فعالیت‌های عمران شهری است که این موضوع را به عنوان یک هدفگذاری جدی دنبال خواهیم کرد. 
وی افزود: با تشکیل جلسات مختلف ما میزان بدهی دستگاه‌های دولتی را به شهرداری‌ها احصاء کردیم و امیدواریم در بودجه سال 97 از محل سرجمع منابع این مطالبه شهرداری تامین شود. 
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه تسهیل در صدور مجوزها به ویژه تغییر کاربری‌ها را در کنار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام یادآور شد و گفت: ما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا با جذب اعتبارات ملی نسبت به نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اقدام کنیم. 
ندائی تصریح کرد: ما به اشکال مختلف سعی داریم تا به شهرداری‌های استان در حرکت‌های روبه جلو و روند توسعه‌ای کمک کنیم و ضرورت دارد در این امر شوراها و شهرداری‌ها نیز پیگیر مسایل و موضوعات مختلف باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.